Kimya Öğretmeni
iş tecrübesİ |
|
|
|
|
|
Tarihler |
|
18/03/2002-24/07/2007 |
• İşverenin adı ve adresi |
|
MEB, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Haymana Şht. Komando Onbaşı Mükremin Başaran İlkokulu |
• İş veya sektörün türü |
|
Eğitim |
• Görev ya da pozisyon |
|
Sınıf Öğretmeni |
|
|
|
• Tarihler |
|
24/07/2007-28/06/2010 |
• İşverenin adı ve adresi |
|
MEB, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Mamak Türkoğlu İlköğretim Okulu |
• İş veya sektörün türü |
|
Eğitim |
• Görev ya da pozisyon |
|
Fen ve Teknoloji Öğretmeni (görevlendirme) |
• Temel faaliyet ve sorumluluklar
|
|
Zümre Başkanı
|
• Tarihler |
|
28/06/2010-16/06/2014 |
• İşverenin adı ve adresi |
|
MEB, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Hasanoğlan Fen Lisesi |
• İş veya sektörün türü |
|
Eğitim |
• Görev ya da pozisyon |
|
Kimya Öğretmeni |
• Temel faaliyet ve sorumluluklar |
|
Zümre Başkanı |
• Tarihler |
|
16/06/2014-…. (Kadro) |
• İşverenin adı ve adresi |
|
MEB, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Keçiören Fatih Sultan Mehmet Anadolu İmam Hatip Lisesi |
• İş veya sektörün türü |
|
Eğitim |
• Görev ya da pozisyon Temel faaliyet ve sorumluluklar |
|
Kimya Öğretmeni Zümre Başkanı, 16. Bölge ilçe zümre başkanı
|
• Tarihler |
|
2015-Kasım 2016 (Görevlendirme) |
• İşverenin adı ve adresi |
|
MEB, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü- ARGE |
• İş veya sektörün türü |
|
Eğitim/ ARGE- Strateji Geliştirme/Araştırma Ekibi |
• Görev ya da pozisyon |
|
Araştırmacı |
• Temel faaliyet ve sorumlulukar
• Tarihler İş verenin adı İş veya Sektörün Türü Görev ya da pozisyon Temel Faaliyet ve sorumluluklar |
|
İL MEM adına araştırma projeleri geliştirme Proje: Ankara Okul Gelişim Modeli Akademik araştırma onaylarının verilmesi
25 Kasım 2016 (Görevlendirme) MEB-Uluslararası Projeler Eğitim/ Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi Ölçme ve Değerlendirme Birim Koordinatörü Eğitim Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi, Öğrencilerin Akademik Başarılarının Değerlendirilmesi için sınav sistemi geliştirilmesi, Proje istatistik bilgileri, İzleme standartlarının oluşturulması, Ölçek geliştirme, analizlerinin yapılması ve raporlanması
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EĞİTİM DURUMU |
|
|
• Tarihler |
|
1989-1996 |
• Eğitim veren kurumun adı ve türü |
|
HASANOĞLAN ATATÜRK ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ |
• Tarihler |
|
1997-2001 |
• Eğitim veren kurumun adı ve türü |
|
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ |
• Alınan temel dersler ile edinilen mesleki beceriler |
|
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Araştırma Teknikleri, Eğitim Psikolojisi, Fizikokimya, Organik Kimya, İnorganik kimya, Biyokimya, Enstrümental Analiz, Kimya lab. Uygulamaları, Kalitatif ve kantitatif Analiz Yöntemleri… |
• Verilen unvan |
|
Kimya Öğretmeni |
|
|
Lisans |
• Tarihler |
|
2006-2009 |
• Eğitim veren kurumun adı ve türü |
|
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, KİMYA EĞİTİMİ (YL) |
• Alınan temel dersler ile edinilen mesleki beceriler |
|
Genel Kimya Kavramları, İleri Araştırma Teknikleri, Öğrenme Psikolojisi, Yapılandırıcı Öğrenme Teorisi ve Fen Eğitimi, Fen Öğretiminde Argümantasyon ve Diyalog, İleri İnorganik Kimya, Kimyasal Yanlış Kavramalar-Önlenmesi, Teşhisi ve Giderilmesi |
• Verilen unvan |
|
Kimya Öğretmeni |
• Ulusal sınıflandırmadaki derecesi Tez Konusu
|
|
Yüksek Lisans Argümantasyon Odaklı Sınıf Ortamının Öğrencilerin Asit Baz Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Bilimin Doğasını Kavramalarına Etkisi |
• Tarihler |
|
2017-…
|
• Eğitim veren kurumun adı ve türü |
|
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, KİMYA EĞİTİMİ (DOKTORA) |
• Alınan temel dersler ile edinilen mesleki beceriler |
|
Fen Eğitiminde Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Kimyasal Bağ Teorileri, Fen Eğitiminde Anlamlı Öğrenme ve Öğretme, Kimya Eğitiminde Sistem Yaklaşımı |
|
|
|
kurumsal görev/ sorumluluklar
|
|
1. MEB/ IPA Projesi PICTES 1, Ölçme ve Değerlendirme Birim Koordinatörü 2. MEB/ IPA Projesi PICTES 1, MEB İdari Personel Eğitimi/ EĞİTİM GÖREVLİSİ (2017) 3. MEB/ IPA Projesi PICTES 1, Öğretmen Eğitimi/ EĞİTİM YÖNETİCİSİ ve EĞİTİM GÖREVLİSİ 4.MEB/ IPA Projesi PICTES 1, Suriyeli Öğrencilere Yönelik Telafi Eğitimi Öğretim Programı Hazırlanması Çalıştayı (Haziran 2017) 5. MEB/ IPA Projesi PICTES 1, Türkçe Yardımcı Materyal Tedarik Edilmesi İnceleme Komisyon Çalışması, Ölçme ve Değerlendirme Kriterleri Sorumluluğu (2017) 6. MEB/ IPA Projesi PICTES 1, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Programı Geliştirme Çalıştayı/ EĞİTİM YÖNETİCİSİ 7. İl ARGE Strateji Geliştirme/Araştırma Ekibi 8. TÜBİTAK 4006 Proje Yürütücüsü 9. Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri /EĞİTİM GÖREVLİSİ ((İL MEM ARGE Araştırma Ekibi) 10. Ankara İli Kapsamında Okul Müdürleri Okul Gelişim Modeli Uygulama Eğitimleri/ EĞİTİMCİ (İL ARGE)
|
|
|
|
|
|
Seminer, proje ve Toplantılar Ulusal ve Uluslararası düzeyde. |
|
KATILDIĞI SEMİNER- KURS
1. Bilgisayar ve internet kullanımı, 15.06-01.07.2004, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2. ÖZEL EĞİTİM SEMİNERİ, 15-19.12.2008, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 3. Türkiye Okuyor Kampanyası, 25.03.2009, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 4. YARATICA DRAMA SEMİNERİ, 22-26.06.2009, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 5. İlkyardım ve İlk Müdahale Semineri, 13-15.09.2010, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 6. İNTEL ÖĞRETMEN EĞİTİMİ PROGRAMI (KARMA) KURSU, 01.11-03.12. 2010, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 7. Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanımı Kursu, 23.12.2013-06.01.2014, Ankara İl milli Eğitim Müdürlüğü 8. Ankara İl MEM /Öğretmenlere Hizmetiçi Eğitim Kursu- SPSS Kursu- Eğitimci 9. Ankara İl MEM /Öğretmenlere Hizmetiçi Eğitim Kursu-Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri- Eğitimci 10. MEB/PICTES-İdari Personel Eğitimi “Göç Üzerine Araştırma ve Raporlar”- Eğitimci 11. MEB/PICTES-Oryantasyon Eğitimleri- “Göç Üzerine Araştırma ve Raporlar”-Eğitimci
BİLİMSEL TOPLANTILAR 12. Bilimin Doğası ve Öğretimi Çalıştayı, 24-26.06.2010, TÜBİTAK, Gazi ÜNV. 13. Bilmer projesi: Öğretmen ve Eğitmen Mesleki Gelişim Modeli Geliştirme Pilot Çalıştayı, 11-13.03.2016, TUBİTAK, Gazi ÜNV., Hacettepe ÜNV., ODTÜ METU. 14. 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, 2-4.05. 2019, Ankara 15. Öğrenme ve Öğretme Destek Araçları Analiz Çalıştayı (Educatıon Endowment Foundation), 2018 16. BİLMER Projesi/ Öğretmenler Loncası, Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi, 2018, TUBİTAK, Gazi ÜNV., Hacettepe ÜNV., ODTÜ METU
YAYINLAR
1. Çözelti Kimyasının Öğretiminde Bilimsel Tartışma Odaklı Sınıf Ortamının Öğrencilerin, Kavramsal Değişimlerine, Bilimin Doğası İle İlgili Anlayışlarına ve Tutumlarına Etkisi, I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi İstanbul/2007 (Köseoğlu, F., Atalay, S.N., Tekeli A., Özer, G.,) 2. Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Öğretmen Mesleki Gelişim Programından Mentörlük Desteği Alan Öğretmenin Öğrencilerine Yansıyan Etkileri: Bir Örnek Olay Çalışması, Kastamonu Education Journal (Çiğdemoğlu, C., Tekeli, A., Köseoğlu, F.) 3. Sistem Yaklaşımının Öğrencilerin Atom Yarıçapı Hakkındaki Kavramsallaştırmalarına ve Zihinsel Modellerine Etkisi, 6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara/2019 (Tekeli, A., Tümay, H., Tufan, Y.)
|
|
|
|
|